Máte problém s erekciou? Čo na ňu pomáha?

Osobné libido by malo byť prirodzene aktívne a spontánne, že? Väčšina ľudí chce veriť, že ich pohlavný styk je taký inštinktívny, že by mal poraziť akékoľvek iné prekážky, ktoré by mohli prísť do cesty. Pravdou je, že silný, zdravý sex drive závisí od mnohých faktorov, vrátane stravy, cvičenia a áno – spánku. Dosiahnutie dobrého spánku je najlepšou vecou, ktorú môžete urobiť na zvýšenie vášho libida. Čo je dobré na erekciu https://forcex.sk/ako-dosiahnut-rychlu-a-pevnu-erekciu/? Povedzme si pravdu, sme spoločnosť chronických nespavostí. Nielenže stúpajú stresové úrovne spoločnosti, ale teraz ponocujeme hraním počítačových hier, pozeraním televízie alebo Netflixu a sociálnym “online životom”. Ale všetky takto strávené hodiny výhradne slúžia na to, aby ste sa odštiepili od výroby testosterónu. Pretože vaše telo môže doplniť svoje rezervy iba spaním, keď ho zbavíte zvyšku, začne sa robiť krátke škrty. Aby ste sa vyrovnali so stresom, telo zvýši vaše hladiny kortizolu a spomalia vašu štítnu žľazu, čo vedie k znižovaniu produkcie testosterónu.

sklamanie pri sexe

Bolo jasne preukázané, že svetlo vyžarované z televízorov, počítačových obrazoviek a telefónov zastaví produkciu melatonínu, čo je rozhodujúci hormón, ktorý ľudia potrebujú na to, aby dobre spali. Bez dobrého spánku sú vaše hormóny vyhodené z rovnováhy a nebudete mať rovnakú energiu na sex.

stoporenie penisu

Majte na pamäti, že aj keď sa snažíte spať v posteli vedľa niekoho, kto používa telefón alebo počítač, alebo je televízia rovnakej miestnosti kde spíte, vaše oči cítia modré svetlo a váš mozog nebude produkovať melatonín ktorý tak zúfalo potrebuje. Mali by ste vedieť, že s chronickým depriváciou melatonínu môže mozog skutočne zastaviť jeho normálnu hladinu produkcie melatonínu aj potom, čo už nie ste vystavený modrému svetlu. Najlepším riešením je vypnúť všetky tieto zariadenia niekoľko hodín pred spaním alebo aspoň o 22:00.