Tri základné pravidlá obsahového marketingu


Čo je to obsahový marketing? Ide o stratégiu, pri ktorej k sebe publikum či zákazníkov pritiahnete pomocou pútavého obsahu. Keď si to človek povie takto, nezdá sa, že ide o niečo náročné. Opak je však pravdou. Vytvoriť originálny, pútavý a kvalitný obsah, to je jedna z najťažších vecí, aká v marketingu a celkovo i v podnikaní existuje. Ak sa navyše bavíme o podnikaní na internete, tak hovoríme o dvojnásobne náročnejšej úlohe. Na čo by ste sa mali pri obsahovom marketingu zamerať? Na mnoho vecí, no tieto tri tvoria akési základy.Človek píše na notebooku, vedľa je kvetináč s kvetom
 

  1. Kvalitný obsah bez pardonu

Obsahový marketing je len jedna časť z toho, čomu musíte pri svojom podnikaní venovať čas a pozornosť. Nie je to však jediná vec. Ak hovoríme o takomto type marketingu v rámci webov, musíte ho chytro prepojiť aj s ďalšími technikami. Napríklad taká SEO optimalizácia nesmie byť zameraná len na akúsi technickú časť, ale taktiež na obsahovú. Mnohí ľudia robia chybu napríklad v tom, že ich SEO články nemajú žiaden relevantný, kvalitný a pútavý obsah. To je chyba. Ak chcete svoj obsahový marketing dostať na vysokú úroveň, nesmiete na neho zabúdať ani pri jednom jedinom článku, ktorý máte na webe alebo ktorý na inom webe odkazuje na ten váš.
 

  1. Pozor na stagnáciu

Vytvorili sme dobrý obsah, ktorý zaujal ľudí, a tým sa naša práca skončila. Chyba! Obrovská chyba! Nestačí vymyslieť niečo dobré. To dobré, musíte neustále rozvíjať a zlepšovať. Ak tak neurobíte, urobí to niekto iný a vy mýte smolu.      Notebook má na pozadí temperové farby, vedľa neho ležia farby
 

  1. Neprebieha len na vašom webe

Obsahový marketing neprebieha len na vašom webe, ale taktiež všade tam, kde sa o vás hovorí alebo píše. Preto si dajte veľký pozor na to, ako budú vyzerať PR články či promo videá a už spomínané SEO texty. Stačí, ak urobíte zlá doje len raz. Získavať ten dobrý bude potom naozaj veľmi ťažké. Niekedy, bohužiaľ, i úplne nemožné.